Home » My happy life mei 2024
My happy life mei 2024

De maand mei kon natuurlijk niet beter beginnen dan met mijn bezoek aan Berlijn! Maar verder was de maand mei ook een drukke en gezellige maand, die echt voorbij leek te vliegen. Fijn ook met al die vrije dagen erin. Ook al werken we allebei als zzp’er, toch proberen we altijd wel de feestdagen vrij te nemen. Dit was my happy life mei 2024!

Samen met mijn moeder ging ik met de trein vier dagen naar Berlijn. Natuurlijk om Bodhi op te zoeken en samen met hem zijn verjaardag te vieren! De treinrit ging voorspoedig (veel relaxter dan met het vliegtuig) en duurde 5 uur en 50 minuten. Daar met een taxi naar het Novotel waar Bodhi ons al stond op te wachten! Ik had een koffer vol spullen mee voor hem, zoals cadeautjes natuurlijk en zomerkleding.

De jarige mag natuurlijk kiezen waar we gingen eten en dat werd dus sushi! De volgende dag (het was trouwens alle dagen stralend mooi weer!) deden we een hop on hop off bustour, een cadeautje van Bodhi’s manager! We lunchten gezellig met curryworst op de Kurfürstendam, brachten een bezoek aan het megagrote KaDeWe warenhuis en in de middag deden we nog een boottocht over de Spree. ’s Avonds aten we op het terras van een echt Duits restaurant in het gezellige Nicolas viertel.

My happy life mei 2024

Zaterdag moest Bodhi werken en gingen mijn moeder en ik lekker shoppen! Ik had immers weer een praktisch lege koffer 😉 In de middag sloot Bodhi weer bij ons aan en gingen we nog even wandelen over het Museum Insel en bezochten we de kunstmarkt. ’s Avonds aten we heerlijk Italiaans, ook weer lekker buiten op het terras.

Zondag nog één keer genieten van het fantastische ontbijtbuffet en nog een blik werpen op mijn prachtige zoon aan het werk achter de balie. En toen moesten we weer richting het station voor de rit terug naar Nederland. Het waren vier fantastische dagen!

My happy life mei 2024Ook in Nederland was het inmiddels weer wat mooier weer aan het worden, dus tijd om naar de Intratuin te gaan en mooie plantjes en kruiden aan te schaffen. Het balkon helemaal schoongemaakt en alles weer gezellig!

Drie avonden genoten we van het Songfestival! Jammer dat Bodhi er niet bij was, het Songfestival is echt ons ‘ding’. En zo jammer van Joost Klein!

Moederdag

Op Moederdag had ik mijn ouders uitgenodigd voor een lunchen bij Van der Valk Avifauna met daarna een boottocht over de oude Rijn en het Braasemermeer. Het was die dag echt heerlijk weer dus goed gekozen! Later in de middag pakten we nog even een uurtje de Kunsthal mee in Rotterdam, Buster was die dag immers toch bij zijn gastgezin.

My happy life mei 2024

Buster had deze maand overigens zijn allereerste samenwerking te pakken. Met Just Russell, hondenvoer op maat. Grappig he!

Pinksterweekend waren we weer druk met Bodhi’s kamer, schuren, verven, vloerbedekking etc. Het wordt echt mooi! Tussendoor ook nog wel leuke dingen hoor, zoals een lange wandeling met Buster bij de Zandmotor in Monster en een dagje naar onze vrienden in Tiel.

Op 30 mei mocht ik er weer een jaartje bij optellen. Met Peter ging ik ’s avonds lekker uit eten bij Gauchos. Zaterdag vierde ik het met familie.

Bloguitjes

Ik was uitgenodigd voor de persopening van BlowUp art Den Haag. Dit keer op een drijvend eiland op de hofvijver! Het was te zien t/m 2 juni, dus aan deze info heb je nu verder niks meer haha.

Zenz

Het Deense beautymerk Zenz (het grootse haarmerk in Denemarken) hield haar eerste event op Nederlands grondgebied. In Amsterdam welteverstaan.  De gepassioneerde Anne-Sophie vertelde ons alles over de filosofie achter dit prachtige merk.

Dit bericht op Instagram bekijken

Een bericht gedeeld door Mariska B (@marvelouszcom)

Midden tussen de perenbomen op landgoed De Olmenhof mocht ik kennis maken met de nieuwe smaak van Spa Fruit. We kregen allerlei lekkere high tea hapjes in de smaken van Spa Fruit en kregen een workshop foodstyling. En tot mijn grote blijdschap zat er in de goodiebag een certificaat voor een adoptie appelboom! Kan ik in september mijn eigen appels gaan plukken, hoe leuk!

Sothys make-up

Blogpost

Ik ben in mei weer goed verwend met leuke pakketjes. Zoals deze prachtige make-up van het Franse merk Sothys. Uit het boek ijs&co 2.0 dat ik opgestuurd kreeg ga ik in juni nog een recept maken.

De Jongens van Oud West

Voor twee leuke samenwerkingen op Instagram ontving ik maar liefst 24 blikjes wijn van 2Wines en drie flessen likeur van De Jongens van Oud West. Over de jurkjes van het kledingmerk Tantilly schreef ik al een artikel. En dan waren er nog de goodiebags van Zenz, Spa en mijn maandelijkse bestelling die ik mag doen bij Prozis. Van Perris Monte Carlo ontving ik een facelift booster serum die ik de komende weken ga uittesten!

Ook kreeg ik nog een heerlijk tapas pakket van Rueda wijnen en Buster mocht de huisdierencroissants van Danerolles testen!

Buster!

My happy life juni 2024

Eind van de maand komt Bodhi voor twee weken naar huis. Of althans, hij is dan zes dagen thuis en vliegt dan naar Dallas om zijn vriendin te bezoeken. Maar we zien hem gelukkig weer even, en hij kan Buster weer even knuffelen! Verder heb ik in juni een aantal hele leuke events staan, waar ik veel in in heb! En we tellen langzaam af naar onze vakantie in juli, ook al zoveel zin in! Kom maar op met die zomer.

Schrijf je in voor de wekelijkse nieuwsbrief

Kook je een recept van mijn blog? Laat het mij op social media weten met de hashtag #myhappykitchen

Op zoek naar een mooi (kook)boek, keukengadget of delicatessen? Neem eens een kijkje in mijn webshop!

Laat reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *